Fotografia ślubna co musisz wiedzieć?
Na każdej rozmowie pomiędzy Parą Młodą a fotografami pojawiają się pytania. Zebraliśmy tu najbardziej typowe z nich. Więc jeśli macie w planach spotkanie z fotografem to pytania macie już gotowe 🙂 My odpowiadamy na nie oczywiście z własnej perspektywy, tak jak ta usługa wygląda u nas.
1. Jaka jest cena? – główne pytanie 🙂 choć my uważamy, że nie najważniejsze
Ostatnio nasz główny pakiet wzbogaciliśmy o dwa dodatkowe, dla tych co chcą trochę mniej i dla tych co chcą trochę więcej ale ostatecznie to Wy decydujecie jak będzie wyglądała Wasza oferta, dlatego zawsze chętnie z Wami porozmawiamy i zapytamy o Wasze oczekiwania. Oferta, którą otrzymujecie zawiera wszystkie niezbędne elementy reportażu jak również indywidualną wycenę każdego elementu osobno.
2. Ile otrzymamy zdjęć i kto wybiera zdjęcia?
Otrzymacie od 250 zdjęć i więcej, ilość ta w pełni pozwoli na opowiedzenie historii Waszego dnia. Zdjęcia są wybrane przez nas. Wybieramy je my z kilku powodów. Czas wyboru fotografii, pełna i zrównoważona ilość zdjęć z każdego etapu.
3. Czy otrzymamy pozostałe zdjęcia?
Tak, dostaniecie je w formie wglądówek, są to wszystkie udane zdjęcia ale nieobrobione. Rozmiar 800x600px. Możecie z tych zdjęć wybrać sobie zdjęcia do dodatkowej obróbki wymienić z tych 300 lub dokupić dodatkową obróbkę.
4. Ile czasu i jak wygląda plener w dniu ślubu?
Absolutnie nie zabieramy Was na długie godziny z wesela. Plener w dniu ślubu robimy etapami po ok. 10 min. W różnych porach dnia (w ciągu dnia, o zachodzie słońca, po zmroku) tak aby Wasza sesja plenerowa była urozmaicona.
5. Czy możemy zrobić plener innego dnia?
Jak najbardziej – dopasujemy termin, jeśli nie macie pomysłu my zawsze zadajemy kilka pytań pomocniczych i podpowiadamy Wam co możemy zrobić aby ten plener był wyjątkowy.
6. Czy plener możemy zrobić gdzieś dalej np. w górach czy nad morzem?
Oczywiście, nie ograniczamy się do plenerów wokół domu. Jedziemy tam gdzie macie ochotę w Polsce lub za granicą.
7. Kiedy dostaniemy zdjęcia?
To pytanie jest trochę wymuszane przez nas – nie wiedzieć czemu pary nie zadają wprost takiego pytania a my uważamy je jako jedne z kluczowych. Standard u nas to 7-14 dni. Zajmujemy się tylko fotografią więc po powrocie z Waszej uroczystości w tygodniu od razu zajmujemy się Waszym materiałem. Jako pierwsi dostajecie go do wglądu, następnie po waszej akceptacji zdjęcia trafiają do galerii online dostępnej pod hasłem dla Waszych gości.
8. Czy zawsze fotografujemy w duecie?
Nie, są sytuacje że jedziemy w dwa różne miejsca lub nie wymaga tego ilość gości bo są też małe śluby w USC i spokojnie w pojedynkę damy radę.
9. Czy podpisujemy umowę? Kiedy? I jaka jest wielkość zadatku?
Oczywiście podpisujemy umowę, najczęściej na spotkaniu gdyż preferujemy spotkania indywidualne, choć czasami ze względu na odległość robimy to mailowo. Zadatek jest wysokości 20-30% wartości usługi i płatny jest gotówką przy podpisaniu umowy lub wpłacany na numer konta podany w umowie. Te dwie rzeczy skutkują 100% rezerwację terminu.
10. Nigdy nie braliśmy udziału w profesjonalnej sesji, źle wychodzimy na zdjęciach i w ogóle to się trochę czujemy skrępowani.
Nie ma się czym przejmować, tak ma 99%osób, z naszej strony proponujemy Wam sesję narzeczeńską aby się oswoić z aparatami i z nami. O sesjach narzeczeńskich i czy warto je robić przeczytacie na naszej stronie tutaj – https://www.nadwaaparaty.pl/sesja-narzeczenska-warto-zrobic/
Jeśli chcecie poznać naszą ofertę zapraszamy serdecznie -> Usługi fotografii ślubnej
Asia i Marcel
zapytaj o szczegóły – 667022722 lub info@nadwaaparaty.pl